Thursday, April 2, 2009

Sleepless Night Again...

I had a sleepless night again... But, this time round is not so bad. Since I manage to atleast sleep for a few hrs but gosh I felt very uneasy... My eyes are heavy probably due to the inproper sleep that I had last night. I sleep around 3am +++ i guess... Close my eyes, forced it to sleep but it's kinda hard to do that..

Ya allah.. Da kenapa la dengan aku ni... Susah sangat nak tidur... Ada aja yang difikirkan dalam minda aku ni... Terfikir soal exam, kerja, masalah-masalah di sekeliling... Bila fikiran ini akan tenang...

Aku mengerti kali ini aku mesti berusaha sekuat tenaga dengan bersungguh-sungguh untuk lulus kali ini... Doesn't want "history to repeat itself".. Aku tidak mahu mengulanginya buat kedua kali.. Cukup la sekali aku kecewa..

Aku telah pun mencuba untuk memohon pekerjaan di beberapa tempat... Harapan aku semuanya berjalan dengan lancar.. Tapi seandainya apa yang diingini tidak tercapai, aku harus mengambil hikmah di sebalik semua ini... Mungkin allah memberi aku waktu yang terluang ini untuk berusaha melatih minda demi mempersiapkan diri berjuang dalam medan peperiksaan...

Insya allah kali ini aku enggan mengecewakan diri sendiri & siapapun yang telah banyak berkorban demi membantu aku mendapatkan masa depan yang cerah... Mungkin setelah ini, aku tidak bakal menulis secara aktif seperti sebelumnya..

I will try to update as frequent as I could but due to time constraint, I will only update once in a while if I'm free... Till now, gotta prepare 4 the exam : -)

No comments:

Post a Comment